Information från styrelsen
Här hittar du information från styrelsen om vad som händer i föreningen och i fastigheten.
Har du frågor om innehållet, bostadsrättsföreningen eller om huset i allmänhet kan du alltid kontakta oss via mejl. Då styrelsens medlemmar är förvärvsarbetande och är en lekmannastyrelse kan det ta upp emot 5-6 dagar innan vi kan svara.
Vid vilka frågor ska jag vända mig till styrelsen respektive Nabo?
Generellt ska man vända sig till styrelsen vid frågor angående beslutsfattande och policyfrågor och till NABO Förvaltning när det gäller den löpande ekonomiska förvaltningen.
När det gäller felanmälningar på lägenhet, hus och installationer eller personlig hjälp med hantverkare, kontakta NABO.
Du har som bostadsrättsinnehavare eget ansvar för din lägenhets skick, sundhet och ekonomi.
Kontaktuppgifter finns på denna web eller på portanslagen i trapphusen.
Här nedan finner du informationsbroschyren som gäller oss boende i föreningen samt en lathund för hur du lägger in ditt telefonnummer i porttelefonen.